עיצוב שקעי עיניים

מאז ומתמיד אסתטיקה ויופי עוררו עניין אצל האדם, גם כיום בדומה לעבר, רבים  מאיתנו כורכים את האסתטיקה עם הערכה עצמית. עם התפתחות הטכנולוגיה   גבר הביקוש  לטיפולים אסתטיים במיוחד באזור העיניים. אולם, חשוב להדגיש שטיפולים אילו, כולל עיצוב שקעי עיניים , בד"כ מבוצעים ע"י הזרקת חומרים ולעיתים  בטיפול פולשני. לכן, חשוב שההליך יבוצע ע"י רופא מוסמך, במקרה זה רופא עיניים, הטיפול בעיצוב שיקעי עיניים הנו דוגמא קלאסית לכך.

אזור העיניים הוא הדבר הראשון שאנו מביטים בו בבוקר במראה, למעשה, גם המבטים המופנים לעברינו מכוונים תחילה לאזור העיניים. לכן, כל שינוי או קמט באזור שקעי העיניים גורם לנו לאי נוחות.  

מהן אותם שקעי עיניים? עור עדין עוטף את אזור העיניים שלנו, במידה והוא נעשה   כהה, שקוע או חלול, זו כנראה, תוצאה של הזדקנות, המתחילה להתרחש בד"כ בסביבות סוף העשור השלישי לחיינו. סיבות נוספות להיווצרות שקעי עיניים, עלולות להיגרם מהתייבשות, חוסר שינה מספקת, ירידה דרמטית במשקל, גנטיקה או סימפטום של מצב רפואי.

כיצד מטפלים בשקעי עיניים?

במידה וזה כתוצאה מסימפטומים רפואיים –  ניתן לטפל באמצעות תרופות.

שינוי אורח חיים – ניתן למזער נזקים ע"י שינוי באורח החיים כגון –  הימנעות מעישון, חשיפה מועטה לשמש וכד'.

פרוצדורות רפואיות – נעשה ע"י טיפולים כירורגיים פולשניים בהתייעצות עם רופא.

חומרי מילוי עוריים המאושרים ע"י הרשויות – מבוצע ע"י הזרקה של חומר טבעי המכונה חומצה היאלורונית.

שיטת הטיפול הפופולארית ביותר היא באמצעות הזרקה של חומר טבעי, חומצה היאלורונית.

מהי חומצה היאלורנית?

חומצה היאלורונית (HA),  היא חומר שהגוף שלנו מייצר באופן טבעי , אחד היתרונות הגדולים של החומצה היא הפיכת העור למתוח , גמיש וניתן לעיצוב.

באילו חומר עיקרי ד"ר רסקין עושה שימוש?

Redensity II – חומר מילוי להזרקה של חומצה היאלורונית , מבוסס על  14 רכיבי תזונה חיוניים הנמצאים באופן טבעי בגוף. החומר מעניק  נפח וחומרים מזינים אקטיביים החיוניים לאזור תעלת הדמעות, ומפחית באופן משמעותי  מאד את המראה של שיקעי עיניים. התוצאות סובייקטיבית נשמרות למשך של עד 24 חודשים.

היכן  לבצע את הטיפול?

היות ולקוחות רבים מעדיפים טיפול באמצעות הזרקת חומרים לגוף. חשוב לוודא כי החומרים המוזרקים במהלך הטיפול, הם חומרים המאושרים ע"י הרשויות ועומדים בכל התקנים המחמירים. אומנם, החומר טבעי ואף בטוח. אולם, יתכנו סיבוכים אפשריים, כגון – זיהומים , אדמומיות קיצונית וכד' , חלקם הגדול נגרם עקב שימוש לא סטרילי במזרקים וציוד רפואי. ד"ר איל רסקין, רופא עיניים בכיר ובעל מוניטין רב , מומחה ברפואת עיניים וטיפולים אסתטיים. נעזר בחומרים האיכותיים והבטוחים ביותר הקיימים בעולם, בטכנולוגיה מתקדמת ובמכשור חדיש. ד"ר רסקין , יעניק לכם את הייעוץ, האבחון והטיפול המקצועי האופטימלי. בתום הטיפול המקצועי והבטוח אצל ד"ר רסקין, תוכלו  להתרגש מהמראה שלכם בכל  יום  מחדש . המראה הטבעי , ההרגשה ,השקט הנפשי יאפשרו לכם להראות יפים לאורך זמן! 

עיצוב שקעי עיניים

לפני אחרי