טיפולי עור מתקדמים

העור מכסה למעשה את כל גופינו, לכן נקל לנו להבחין בכל קמט, או פגם חדש אשר נוצר. הגורם השכיח ביותר לבעיות אילו הוא הזדקנות העור.

הזדקנות העור – העור הוא למעשה איבר חי, ובדומה לשאר האיברים הוא נוטה להתחדש. למרות זאת, ככול שחולף הזמן ואנו מתבגרים, התחדשות העור מואטת, הגמישות וחוזק העור מאבדים מיכולתם, רקמת השומן מאבדת נפח, והצטברות עודפת של תאים גורמת לעור להראות מחוספס וגבשושי. בנוסף, העור מייצר פחות קולגן, הגורם הדומיננטי למראה עור רך וגמיש. כל זה, גורם לעור חסר ברק וגמישות, מלווה בבעיות מרקם עור כגון  – אקזמה, רוזציאה ופסוריאזיס. 

באילו טכנולוגיות מתקדמות אפשר להיעזר?

השימוש הנפוץ בטיפולי עור מתקדמים הם בחומרי מילוי בחומצה היאלרונית.

מהי חומצה היאלורנית?

חומצה היאלורונית (HA),  היא חומר שהגוף שלנו מייצר באופן טבעי, ד"ר רסקין עושה שימוש בחומרי המילוי לטיפול בהתחדשות העור ולשמרו הרענן , במוצרים של  JUVÉDERM, המותג המוביל בעולם במוצרי חומצה היאלורונית לטיפולי עור מתקדמים.  המוצר עומד בכל התקנים המחמירים, לרבות אילו של ה FDA  האמריקאי. התכשיר מכיל לידוקאין המסייע בהפחתת אי-נוחות בזמן הטיפול, התוצאות נשמרות למשך של עד 18 חודשים.

חומרים נוספים שד"ר רסקין עושה שימוש בטיפוליו

חומרי מילוי  רדיאס בטיפול בעור – הנו חומר מילוי מתוצרת ארה"ב שבסיסו מסידן שהגוף מייצר, בעל מבנה כימי  משופר המורכב מקלציום הידרואפטיט. נחשב לחומר טבעי, לכן הסיכוי שיידחה ע"י הגוף הוא נמוך. הרדיאס אפקטיבי מאד בטיפולי עור, היות והוא חומר אינטגרלי מהגוף, הסיכוי של הגוף לקבלו, הנו גבוה.  למעשה, ההזרקה מעודדת ייצור מוגבר של  קולגן האחראי על החוזק וריענון העור, במיוחד בחודשים שלאחר תום הטיפול. לכן הטיפול בו מתאים לכל אזור הפנים ובהעלמת קמטים סביב העיניים, הפה, המצח וכד'.

טיפול ב  Juvederm Volite– מוצר מילוי עורי של אחת מהחברות המובילות בעולם בתחום, המאושר ע"י  ה-FDA האמריקאי. תכשיר הזרקה זה מסייע לייצור  עור בריא, רענן  וגמיש יותר.  הזקרת המילוי של חומצה היאלורונית הקיימת באופן טבעי בעור ישירות לתוך הדרמיס (שכבת עור), מביאה  לשיפור הלחות הגורמת לריענון העור ומסייעת לחיזוקו.

היכן לבצע את הטיפול?

בקליניקה של  ד"ר איל רסקין, רופא  בכיר ובעל מוניטין רב, מומחה בטיפולים אסתטיים. תקבלו את כל  הייעוץ, האבחון והטיפול המקצועי הדרוש לכם. צוות מקצועי מסור ומיומן ממתין לכם, ונעזר במיטב הטכניקות החדשניות ע"מ להעניק לכם את הטיפול האידיאלי באמצעות חומרים איכותיים ממיטב היצרנים בעולם. אצל ד"ר רסקין, עם הניסיון המקצועי, המיומנות והאדיבות. אתם יכולים להיות רגועים, ולחזור עם מראה של עור צעיר, רענן, חזק ומחוטב לביתכם!

טיפולי עור מתקדמים

לפני אחרי