• ראשי
  • פיסול פנים להפגת נראות עייפות

פיסול פנים להפגת נראות עייפות    

הפנים הן החלק הראשון בגוף שאנו מביטים אליו. לעיתים במבט חטוף אחד, אנו למדים על אופיו של האדם, או לפחות בונים לעצמינו את הרושם הראשוני. לכן, מראה הפנים מאד חשוב לנו. העיסוק בנראות הפנים, והצורך בשדרוגן רק הולך וגובר עם התקדמותה של הטכנולוגיה.

הסטנדרטים לפנים אסתטיים הפכו בעידן זה לדינמיים.  המגמה העכשווית היא, למראה פנים רזה יחסית עם שימור משולש הנעורים.

מהי שיטת  הטיפול הפופולאריות  ביותר?

מעניין לציין שרובם מהמטופלים הפונים לפיסול פנים, מעדיפים את הטיפול בחומרי מילוי עוריים, הנעשים האמצעות חומצה היאלורנית.

מהי חומצה היאלורנית?

חומצה היאלורונית (HA),  היא חומר שהגוף שלנו מייצר באופן טבעי , ד"ר רסקין עושה שימוש בחומרי המילוי במוצרים של  JUVÉDERM. המותג המוביל בעולם במוצרי חומצה היאלורונית לפיסול פנים, חיטובם והענקת מראה צעיר ורענן . המוצר עומד בכל התקנים המחמירים לרבות אילו של ה FDA  האמריקאי. התכשיר מכיל לידוקאין המסייע בהפחתת אי-נוחות בזמן הטיפול, התוצאות נשמרות בין  18-24 חודשים.

ד"ר רסקין משתמש בטיפוליו בעיקר בטכנולוגיה מתקדמת בתחום כגון:

 וולוקס ג'ובידרם –VOLUX Juvederm, חומצה חדשה הגורמת לפנים להראות סימטריים ומאוזנים ובכך גורמים להראות צעירים ורעננים יותר .זו למעשה חומצה חדשה בתחום, אשר פותחה בהשראת טכנולוגית VYCROSS המיועדת לחיטוב הפנים ולפסול אזורי הסנטר הלסת ושאר חלקי הפנים, עד כה נחלה הצלחה רבה. החומר למעשה הנו סוג של  ג'ל ממשפחת ה מוצרי חומצה היאלורונית.

מה הסיכוי להצליח?

במידה ומבצע אותם רופא מנוסה ובכיר בתחום טיפולי האסתטיקה כד"ר רסקין, הטיפולים זוכים להצלחה גדולה. היות ומדובר בטיפול בפנים , הרגישות תופסת מקום מרכזי  תרתי משמע. לכן, פיסול הפנים צריך להיעשות בצורה מדויקת, מקצועית , עדינה והרמונית. בכדי לספק את המראה החטוב של והמושלם של הנעורים.

היכן לבצע את הטיפול?

הפנים הן החלק החשוף ביותר בגופו של האדם, בהן האדם מביע רגשות והבעות, הן חלק מהאישיות ומהפיזיות שלו, הן כרטיס הביקור שלו לעולם. טיפולי הפנים האסתטיים הנם רגישים ביותר. לכן, טיפול בסדר גודל כזה , רצוי מאד שייעשה ע"י  רופא מנוסה ומקצועי. בקליניקה של  ד"ר איל רסקין, רופא  בכיר ובעל מוניטין רב , מומחה בטיפולים אסתטיים. תקבלו את כל מה שאתם זקוקים, על מנת לעבור את ההליכים בצורה מוצלחת ובטוחה. ד"ר רסקין ייעץ, יאבחן ויציע את הטיפול המותאם במיוחד עבורכם. צוות מקצועי מסור ומיומן ממתין לכם, הנעזר במיטב הטכנולוגיה המתקדמת, הטכניקות החדשניות וחומרים איכותיים. הכול כדי שתצאו עם נראות טבעית, יפה ,סימטרית וצעירה.

פיסול פנים להפגת נראות עייפות